يکشنبه ۲۷ آبان
انقلاب حال بیمار ( امام سجاد ، علی بن الحسین علیه السّلام ) شعری از ولی اله بایبوردی
از دفتر اشعار ولی اله بایبوردی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۲:۳۷ شماره ثبت ۷۳۷۳۹
بازدید : ۳۰۱ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر ولی اله بایبوردی
آخرین اشعار ناب ولی اله بایبوردی
|
بپرسیدش یکایک از عموها
بفرمودش تمامی کُشته جانا
علی اکبر کجا اصغر پدر جان
کجا مسلم دگر یاران بگو هان
پسرجانم به غیر از من تو اینک
نباشد هیچ کس مُردند هر یک
چنان گریان شدش گفتا که عمّه
عصا شمشیر ده بیرون ز خیمه
به فرزندش حسین فرمود جانا
عصا شمشیر می خواهد چه کارا
بخواهم تا دفاعی از تو مؤلا
مقابل دشمنانت ای اماما
مرا لا زندگی بعد از تو ای أب
گذر از زندگی کردم در این تب
علی را منع کردش از جهادی
محاسن حُسن ها را داد یادی
تو پاکی برترین عترت تو باشی
که بعد از من تو باشی جانشینی
غریبان طفل ها بینی در این جا
زنان ایتام این جا مانده تنها
زمان را مشکلاتی حل آسان
به آرامش دلت پرداز حل آن
که اینان را تو مونس باش جانم
به نرمی گوی می دانی که دانم
ندارند هیچ کس را چون تو آقا
سخن گویند اینان شِکوه جانا
ولی اله بایبوردی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خانم سرکار یوسفی گران مهر سپاس از خوانش گرم و صمیمانه تان در پناه ایزد منّان | |
|
سلام آقای طهماسبی عزیز ممنون از خوانش گرم تان در پناه حق | |
|
سلام آقا ایمان راجی گرامی امام مهربانی ها حافظ شما عزیز باشد. طاعات و عبادات قبول پروردگار منّان | |
|
سلام استاد عزیز جناب آقای انصاری با تشکر از خوانش صمیمانه تان در پناه حق باشید. طاعت قبول | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود