يکشنبه ۴ آذر
یاد تو شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۰۸ شماره ثبت ۷۳۶۱۱
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
"یاد تو"
هر از گاهی چشمانم
گل های بالشم را آب می دهد
هر شب،
که دلم برایت تنگ می شود
سر فراموش کردنت
جناغ نفس هایم را می شکند
کودک دلم
اینگونه با یادت
سرگرم می شود
به یاد تو بودن
گوش خواب را تاب می دهد
دست لحظه ها مرا
به دیار فراموشی تبعید می کند
این دل بازیگوش اما
از راهی دیگر
دست به سنگ می شود
با جای خالی ات
وارد جنگ می شود
تنهایی ام پوست می اندازد
چه بی نهایت!
تو نیستی و مرا
اندوه اشک های نیامده
تهدید می کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود