دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
آخرین اشعار ناب ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
|
درود ... عذر خواهی می کنم کامتون رو تلخ می کنم اما امشب من تلخی عاشقی رو چشیدم و فهمیدم باید عاشق کسی بود که لیاقت داشته باشه .. این شعر رو ناگهان گفتم اگه اشتباهی داره ببخشید چون کاملا بداهه و بدون هیچ تمرین و تفکری حرف دلم رو ریخت بیرون 🖤🖤🖤😞
شاعرم شاعری بس تنها
عاشق شده ام در رویا
اشک از گونه من شد جاری
قطره قطره وانگهی دریا
چه بازی نحس و بی رحمی
چه نامرد است این دنیا
استدلال و برهان بسیار لیکن
پاسخی ندارد این معما
جان من سوخت ز بی وفایی
غم طلوع کرد در این صحرا
فریاد زدم در کوی عشق
خریداری نداشت این صدا
به دیدارش رفتم تا سحر حیف
مهتابی نداشت این شب ها
عشق من لیاقت می خواست
ای دوست فراموشت کنم ار فردا
|
نقدها و نظرات
|
استاد کلامتون رو باید قاب بگیرم بچسبونم به دیوار اتاقم 🌹 | |
|
شعر تو نقاشی گلواژه هاست جنس عشق از خاک این دنيا جداست
شاید امشب از اين مسما خورشت مفصلی تهیه کردم سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
با نظر استاد آصف عزیز موافقم