چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر آریا بهزادی نژاد(آریامهر)
آخرین اشعار ناب آریا بهزادی نژاد(آریامهر)
|
تن خسته ی دنیا منم
آواره در صحرا منم
امروز بی فردا منم
قدری تماشا کن مرا
در عرش این دنیا تویی
شیدا منم ، لیلا تویی
ای عشق ، بی همتا تویی
بنگر و حاشا کن مرا
رسوای عالم گر شدم
از عشق مجنون سر شدم
فارغ ازین پیکر شدم
همچون مَلَک، شاه کن مرا
روح از روانم میبری
هیهات، چون افسونگری
ای دختر شهریوری
کز بند خود وا کن مرا
پشتم سخن ها گفته شد
این قلب من آشفته شد
همچون مریضی خفته شد
بیمارم ، احیا کن مرا
جام جهان را میخرم
رنگ زمان را میبرم
رخت روان را میدرم
اینک تو پیدا کن مرا
جایی ندارم در جهان
در کُنج تنهایی نهان
ای عشق ، ای جان، ای جهان
در قلب خود جا کن مرا
آریا بهزادی نژاد
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود