پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
دو بیتی ماه رمضان
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
کی شود با رطب وصل تو افطار کنم
کی شود عشق خودم را به اظهار کنم
من که عمری به لبم ذکر فرج زمزمه بود
کاش یک جمعه سحر روی تو دیدار کنم
----------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
شهد رطب افطار ،کن کام مرا شیرین
ای رفته سحر بنگر،بر حال من غمگین
ذکر سحرم نامت،ای روح مسیحایی
باز آی و بیا از راه،ای ندبه گر دیرین
---------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
در ماه خدا نظر که مهمان آ مد
با فصل بهار ربیع قرآن آ مد
شیطان به بند و بندگی شد آزاد
با حال دعا روح به انسان آ مد
-------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ماه مهمانی حق آ مده ای اهل دعا
بشتابید که این سفره شده باز حالا
رحمت و لطف خدا شامل هر بنده شده
رمضان ماه کریمی که کرم کرده خدا
---------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
حالا که بوی ماه خدا بر مشام ماست
الّلهُمَ رَّبَ شَهر رَمضان همْ کلام ماست
مهمان خوان کریمانه گشته ایم امسال
در روزه داری و تلاوت قرآن مقام ماست
----------------------
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
|
با عرض سلام ممنون از لطف شما در تایپ کلمه جا افتاده است التماس دعا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود ند