يکشنبه ۴ آذر
غم دل شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۷۳۴۱۱
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
تو که با نیم نگاهی غمم از دل ببری پس سبب چیست که از حال دلم بی خبری
ای که از بهر وصال تو گذشتم ز همه بنما بهر ترهم سر کویم گذری
نظرم در پی آنست که افتد به رخت لطف کن بر من دلداده بیفکن نظری
گوشه ی چشم تو را گر من مسکین بخرم به بزرگی تو آیا مگر آید نظری؟
روز و شب در دل بی حوصله غوغایی بود تا فروغ تو به چشمم زد و برجان شرری
اینهمه خواهش و اصرار و تمنا که مراست ذره ای در دل سنگ تو نکرده اثری
دیگران در نظرم خوش ننشینند چرا؟ به خیالم که تو حوری ملکی یا که پری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.