سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        عشقِ ساعتی

        شعری از

        عَلیّان موزیک

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۵۰ شماره ثبت ۷۳۳۶۱
          بازدید : ۴۴۹   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عَلیّان موزیک
        آخرین اشعار ناب عَلیّان موزیک

        ساده بودمُ  نشستم پای تو
        قلبمو چه راحت  زدم به نام تو
        عاشق تو بودم  ولی نکردی باورم
        رفتیُُ ولی  نرفتی از یاد من
        بعضی موقع ها  به خوابم سر بزن
        بی تو روزگار  برای من جهنمه
        دوباره من بازم این شبای لعنتی
        دوباره عاشقیو عشقای ساعتی
        دوباره من موندم و تنهاییه خودم
        چطوری قلبمو شکستی به این راحتی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۱۰
        به شعر ناب خوش آمدید خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳
        درودتان
        زیبااااااااا
        خندانک خندانک خندانک
        عَلیّان موزیک
        عَلیّان موزیک
        پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۳۶
        تشکر از شما استاد عزیز خندانک
        ارسال پاسخ
        مرغ آمین
        پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۲۲
        درود
        زیبـــــــــــا خندانک خندانک
        به شعرناب خوش آمدین خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        عَلیّان موزیک
        عَلیّان موزیک
        پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۳۶
        ممنون... خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        کبری یوسفی
        پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۸
        سلام شاعربزرگوار به شعرناب خوش آمدید
        زیباوقشنگ سروده اید درپناه خدای بزرگ مهربان
        خندانک خندانک خندانک
        مهرداد عمران
        جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۲۴
        خندانک خندانک
        ایمان اسماعیلی( راجی )
        شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۱۲
        درودتان جناب
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0