شنبه ۳ آذر
شعر ناسروده شعری از محمد حسین پژوهنده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۱۳ شماره ثبت ۷۳۱۲۸
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد حسین پژوهنده
آخرین اشعار ناب محمد حسین پژوهنده
|
م.ح. پژوهنده:
شعر ناسروده
من شعر ناسرودهء دورانم
معنای«لامساس» حریفانم
در شهر خود غریب که بشنیده؟
من آن غریب بین رفیقانم
دیدم رسول را چو ندیدندش
زیرا منش ز خیل ندیمانم
گردی گرفتم از رد پای او
وین شعرها از اوست که میخوانم
در بین تشنگان کویر خلق
مشکی به دوش دارم و حیرانم
زان رو که جام ها همه سوراخ اند
من در میانه سر به گریبانم
کآخر میان خلق چرا گشتم
ساقی در این زمانه؟ نمیدانم.
۱۳۹۸/۰۲/۰۲- مشهد.
|
|
نقدها و نظرات
|
زنده باشید و در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود