جمعه ۲ آذر
نسل کشی شعری از هنری داودیان
از دفتر لمس ژرفا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۷۳۰۶۸
بازدید : ۱۱۷۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
غرش سما به بانگ اهریمن
گشت اغاز نسل کشی قرن
غلطاند به خون، سپه دژخیم
خرد و کلان، یک ملیون ونیم
به سینه حبس، نفسش
سرها غلطیدند بر دامنش
گشت اشک سرازیر فلات
خون گریست کوه آرارات
بر زمین جسد کودک و مادر
رقصان باد، آویزان دار، پدر
دخترهای برهنه، میخکوب صلیب
هلهله دوزخیان پیامی مهیب
برکشید غریو، لشکر عثمان
محو باید، اولین قوم مسیح جهان
کردند اجساد، تپه تپه تلمبار
بگرفتند عکس به یادگار
سند و مدرک گشتند عکسها
لکه ننگی بر دامن دنیا
قرن گذردش بلای سهمناک
شیون ها به گوش چو پژواک
فراموشی مباشدت حلال
مگذار خون گردد پایمال
گر جنایت را چشم پوشی
صحه گذاری بر نسل کشی
.........هد
|
|
نقدها و نظرات
|
عليرضا حكيم استاد ممنون حضورتان | |
|
ستاد استکی ممنون برای کلام گرمتان | |
|
سیده نسترن طالب زاده بانو، ممنون کلام تسکین دهنده | |
|
همایون طهماسبی (شوکران) ااستاد ممنون تشویقتان | |
|
کبری یوسفی بانو،لطف کردین تشریف اوردین | |
|
بوالحسن انصاری (الف رها) استاد حضورتان روشنی بخش کلبه حقیر است | |
|
استاد سعید فلاحی لطف دارین، ممنون تشویقتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.