پنجشنبه ۱ آذر
ای که تب کردی ز شوق روی یار شعری از سعید احمدجامی (خواجه)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ شماره ثبت ۷۲۸۴۴
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سعید احمدجامی (خواجه)
آخرین اشعار ناب سعید احمدجامی (خواجه)
|
ای که تب کردی ز شوق روی یار
همچو تو مجنون بودی بیشمار
روز و شبهایی که بودی منتظر
بهترین ایام عمرت می شمار
رفت از کف روزهایت مستمر
از برای دیدن روی نگار
سوختی اما نپرسید حال تو
خویش را کردی برای او نثار
کاش یک لحظه دم از جان میزدی
دم از آن دلدار جانان میزدی
سعید احمدجامی (خواجه)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب طهماسبی گرامی لطفتان مستدام | |
|
درودها جناب نیک طبع ممنون از توجه تان | |
|
درود بر شما بانو یوسفی ممنون از توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود