يکشنبه ۴ آذر
هوا اینجا دگر رنگی ندارد شعری از سعید احمدجامی (خواجه)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۰۶ شماره ثبت ۸۲۶۸۵
بازدید : ۲۵۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سعید احمدجامی (خواجه)
آخرین اشعار ناب سعید احمدجامی (خواجه)
|
هوا اینجا دگر رنگی ندارد
صدای عاشق آهنگی ندارد
همه چون بید مجنون سر به زیرند
کسی با کس دگر جنگی ندارد
تمایل نیست دل را زندگانی
چو این ساعت که آونگی ندارد
تمام لحظه ها تکرار رویا
در این خانه چنان زنگی ندارد
شرافت رنگ بی رنگی گرفته
کمان خالی کسی سنگی ندارد
طراوت نیست اینجا زندگی را
کمان آسمان رنگی ندارد
بر این باور که این است زندگانی
چنان شاهی که اورنگی ندارد
16/1/94
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام ممنون از حسن نظرتان جناب استکی | |
|
درودها جناب بنایی ممنون از توجه شما
| |
|
درودها جناب اسماعیلی عزیز ممنون از حسن نظرتان برادر گرامی برقرار باشید | |
|
سلام و درود بر شما
جناب مینا آباد
زنده باشید و برقرار | |
|
درودها مهربانو خوشرو
ممنون از حسن توجه شما استاد
| |
|
درودها مهربانو آمریکاس
ممنون از حسن توجه شما
برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.