جمعه ۲ آذر
کوتاه بلند (4) شعری از مهسا تیلی
از دفتر کوتاه بـــلنـــد ! نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ۲۰:۳۳ شماره ثبت ۷۲۷۴
بازدید : ۱۰۸۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهسا تیلی
|
1
من ،
کودکی بی منطق!
و تو ،
بادبادکی از نور
در دستانِ لرزانِ باد ....!
فرمان ایستــــ بده
به قلبم.....
یا به باد !
__________
2
دلم
آبـــــ نباتــــ چوبی میخواهد !
دستــــ در دستـــِ تو !
پا برهنـــــه
زیرِ باران !
__________
3
تو را باد نیاورد !
تو نامه یِ سر به مهرِ خدا بودی.....
در دستانِ
قاصدکــــــ !!
__________
4
گرهِ کــور خورده
نگاهم
به نقطه یِ کورِ چشمانتــــــــ !
این درد،
لاعلاج استـــــ!
__________
5
پشت درهای بسته...،
کلیدهایم
گم که میشوند،
با دستانِ معجزه اتــــ....
باز میکنی
قفل ها را
و اثر انگشتتـــــ
جا میماند
بر دستگیره ی درها !
__________
6
صافــــ بایستــــ پهلوان !!!
چیزی نیستــــــ
عشق بود ....
گذشتــــــ !!!
__________
7
وقتی نیستی
احساس ،
از تنِ تاول زده ی حسرتـــــ
جوانه میزند
و میپیچد
دورِ تنِ سکوتــــ !
__________
8
بغض که میکنی،
بدهکارِ باران میشوم
و شرمنده یِ کویر !!!
__________
9
در کوچه ی تکرارِ زندگی،
زَنبیـــلِ زَن
پر بود از
سیبـــ زمینی و پیاز !
روحش اما....
خالی از...
سیبــــ آسمانی
و نیاز !!!
__________
10
"مردی سوار بر اسبــــ سپید ..."
خام بود خیالاتم...
آن دورها !!
.
.
.
پیاده بودی اما
مرد بودی
ای کاش !!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.