سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      سال نوری

      شعری از

      علی سلطانی نژاد

      از دفتر سلطان ۱ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ۰۷:۰۳ شماره ثبت ۷۲۶۵۳
        بازدید : ۴۵۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی سلطانی نژاد

      اگر صد سال نوری دور باشم از وصال تو 
      بدان خوش کرده‌ام دل را فقط با، احتمال تو
       
      مخواه از من نیندیشم به چشم دردسردارت
      منی که‌ از سرم‌ بیرون‌ نشد، حتی خیال‌ تو
       
      چه می‌پرسی، چرا وابسته‌ گردیدم به دنیایت؟
      که‌ عمری مانده‌ام‌‌ خود در جواب این‌ سوال‌ تو
       
      اگر آن چاه یوسف را رسانیده به دنیایی 
      به دنیایش نخواهم داد، تنها لمس چال تو
       
      شنیدم گفته‌ ای؛ جایی ندارد در جهان من
      چرا پیوسته پس اسم‌ من افتاده، به‌ فال تو
       
      از آن سالی‌که بذر عشق تو در قلب من رویید
      همه امیدواری‌ های قلبم شد، نهال تو
       
      بگو آیا تو هم کوشیده‌ای، روزی برای من!؟
      که‌ فکر من شده تا نیمه‌های شب‌، محال تو
       
      #علی_سلطانی‌نژاد
       
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و غمگین بود خندانک
      زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
      يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ۱۴:۱۰
      درودتان

      زیبا سرودید خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      سعید فلاحی
      يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ۰۶:۵۷
      سلام و درود بر شما
      بسیار عالی بود آفرینش شما
      موفق باشید
      در پناه خداوند بزرگ

      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۰۳
      درودتان جناب دهنوی عزیز
      بسیار زیباااااااااا
      خندانک خندانک خندانک
       موسی عباسی مقدم
      دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ۰۹:۵۰
      درودبزرگوار زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      سیاوش خسروانی(آئین)
      جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ۱۹:۱۸
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0