جمعه ۲۵ آبان
کوتاه بلند (3) شعری از مهسا تیلی
از دفتر کوتاه بـــلنـــد ! نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۷۲۶۰
بازدید : ۲۶۲۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهسا تیلی
|
1
من "میشنوم"
همه میگویند : بهار آمده است !
هیچ چیز شبیه بهار نیست اما...
در "چشمِ" من !
2
مسلمون!
این عشق های کشکی؛
حرام تر از می نابی ست
که جرمش
مستی ست !
3
قلقلکــــ میداد
دلقکـــ
دلِ پر دردش را ...
تا کند سیر
شکمِ خالیِ قلکــــ را !
4
قرآن
لبــــِ طاقچه هایمان؛
خاکـــــ میخورد
و ما ...
لبِ پرتگاه ها ؛
تابــــــ میخوریم !!
5
تو ؛
شاه بیتِ غزل هایم بودی
و من ...
درویشِ بی بیتِ
دو بیتی هایت !!
6
کوته فکــــر که باشی
جرمِ بزرگی ست
پرواز !
7
چه تلخ است
سرنوشتت...
وقتی لِه ات کرده
و هنوز هم
تو
لَه لَه میزنی
برایش!
8
بعضی مردها را
باید مچاله کرد
بین انگشتانِ ظریفِ زنانه ...
مثلِ کاغذی باطله!!
و بعد...
به مرامِ ناخن زمختِ مردانه ای
که با آن
خراشیدند دلت را...
به لبِ ناخنی....
به یکـــــــ اشاره
پرتشان کرد
آنورِ قول های مردانه شان !!!!
9
خوابــــــــــ بودی
و من؛
عمری به عشقِ سرابـــــــــ
شرابـــــــــ نوشیدم !
10
در قمارِ عشقت ؛
من باختم
جانم را
و تو بُردی...
جانِ بی جانم را !!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.