بهت میگن عشق ، حالا هر چی عاشق
من و تو تک باشه ، اگه بذاری عشق
من و تو خوشبخت ، اگه دیگران بذارن
اگه نذارن ، دق میکنه این دل من
بیا عشق من ، بریم از اینجا
لعنت به اینا ، اگه نذارند اینا
خدا کنه ، بزارند اینا
اگه نذارند اینا ، دشمنن اینا
منه عاشق میخوام کنارت باشم
اگه تو نذاری ای عشق این دلم ، من میمیرم
عشق این دلم ، به حرف همه نباش
من عاشقم ، تو عشق دلم باش
بیا عشق من ، بریم از اینجا
لعنت به اینا ، اگه نذارند اینا
خدا کنه ، بذارند اینا
اگه نذارند اینا ، دشمنن اینا
بیا عشق من ، بریم از اینجا
لعنت به اینا ، اگه نذارند اینا
خدا کنه ، بذارند اینا
اگه نذارند اینا ، دشمنن اینا
بیا عشق من ، بریم از اینجا
لعنت به اینا ، اگه نذارند اینا
خدا کنه ، بذارند اینا
اگه نذارند اینا ، دشمنن اینا
شعر ( بهت میگن عشق ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.