جمعه ۹ آذر
بی تو من میمیرم شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۷۲۴۳۱
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
ای که بی تو من میمیرم
تک و تنها می شینم
اشکها میریزیم
ببین اشکهای من پر از غمه
تو منو تنها مزار(مگذار)
کجاست ان دستهای تو
کجاست آن خنده های تو
یاد تو همیشه در قلب من
قلب من تنها ترا صدا میزنه
ببین این چشمهای من
تنها ترا نگاه میکنه
ببین چطور این اشکهای من
بر دوری (قبر)تو ناله میکنه
رفتی و خاموش شد ه ام
اخه این چه مصیبته
قلب من بی تو میزنه
چرا بارون بر شونهای من سنگینی میکنه
میکنه پاک اشکهای من
که از برای تو میریزه
کحاست آن دستهای تو
کحاست آن خنده های تو
ممنون از دوستها و سرورانم
من چشمم خوب نمیبینه یک چشم نابینا و بدون ریه شیمیایی شصت درصد جانبازی
اگر جواب لطفتان نمیدم ببخشید ممنونم از همه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود