سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        نوروز علوی

        شعری از

        مهدی رستگاری

        از دفتر شیدایی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ۰۷:۵۱ شماره ثبت ۷۲۳۲۰
          بازدید : ۵۳۹   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی رستگاری

         بسم اللّه العلیّ العظیم
        با الهام از تلاقی سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) با حلول نوروز  1398

        گردید چو با نام علی سال نو آغاز
        جان ها بگرفتند از آن توشه پرواز
        با یک مدد از نام عزیزش بنماییم
        در اوج شداید به  جهان آیت اعجاز
        در جمله جهان فاش بگویید که گشته است
        با اذن خداوندی افشاء دگر این راز
        این مملکت  از آن  علی است بدانید
        داریم همه تکیه بر آن نور سبب ساز
        از نادعلی قوت دیگر بگرفتیم
        تا اوج بگیریم در این برهه چو شهباز
        یاران ولایت همه با شیر خدایند
        در مسلک حق شیفته و واله و جانباز
        مهدی چه نشینی به لب  ساحل ذکرش
        برخیز و دل خویش بدین بحر  در انداز
        گر  شیوه  مولا به یقین پیش بگیریم
        در هر دو جهانیم به توفیق سرافراز
        یا رب به شب تیره طوفان بلایا
        شد جان ضعیف از  سر این ذکر قوی  باز
        ما  شاکر این نعمت بی حد تو هستیم
        کاین سال نو  گردید  به نام علی آغاز
        غبار دستگاه حسینی
        مهدی رستگاری
        یکم فروردین سال  یکهزار و سیصد و نود و هشت خورشیدی
        چهاردهم رجب المرجّب 1440 هجری قمری
         
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        کبری یوسفی
        شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ۰۹:۵۸
        سلام بزرگوار
        بسیار زیبا خواندنی بود آفرینش شما
        موفق باشید ودرپناه خدا
        سال نو مبارک اجرت با مولا علی ع خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۱۸
        درود تان
        زیباااااا
        پیروز باشید
        سال نو مبارک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0