1
چقــــدر ساده
حل میشود
معمای عـــشـــق
در حلّال ِ زمان !!
.....................
2
نگـــــاه که میکنی...
آب میشوم !
نگــــاه که میکنم...
یخ میشوی !!!
....................
3
دردهایم
لبریز شده
از کاسه ای که
دل
مینامندش ...!!
آغــــــــــوش باز کــــن
هم درد !!!
...................
4
سالهاســـــــت
دلم...
برای لک لکِ خوش خبرِ پشتِ با ممان
لک زده !!!
................
5
ریشـــــه ام خشکیده...
ساقه ام را...
راست نکن ...
باغبان !!!
.................
6
هی!
مدّعی !
سایبانِ عشقِ تو...
حفاظِ خوبی نبود...
برایِ قلبِ
گرمازده از بی عشقی ام !!!
................
7
پـــــناهم بود..
برگِ سبزی که...
رویِ درخت بود
دیروز ....
و امروز.....
افتاد !!!
................
8
عشق های خیابانی...
کابوسی ست....
رویایی !!!
...............
9
نامـــــــــــردی
جزء برنامه ی پروازمان نبود....
مـــــــــرد!!!!!
................
10
هیچ میدانی...
کشتیِ ما را..
خــــــدا
نجــــــات داد
نـــا خـدایِ من !!!!؟؟؟