چهارشنبه ۱۶ آبان
سادست شعری از یاسر بخشی پور
از دفتر واژگان خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۷۲۰۲۲
بازدید : ۴۶۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب یاسر بخشی پور
|
سادست
اعجاز رويشِ کودکي
بر دامانِ بهارِ مادري
و ربايش بوسههاي اضطرابِ اولينِ ميلاد.
سادست
حضور خورشيد تمام قدِ همهي روزها
بال گشودن چکاوکي شيرين
که خويش را بر پروازش يابي.
سادست
آيينهاي نهادن بر گامهاي زمانه
بيتوقع
و عريان بر جامهي ابلقش به ادراک تن نهاده باشي.
سادست
سرسپردن بر دفترِ هنگامههاي زرد
در غروبي مضطرب
شعلههاي سپيد روزها را
تا پوزخند خاموشِ زمهرير
شادمانه
تورق رفتن.
سادست
آنگاه که سبزي دمت را
به خشکي خاک کيمياي رُستن دهي.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود