يکشنبه ۲۷ آبان
کاکتوس شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۷۱۶۳۸
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
شب از هجوم خیالت به دل حصار کشیدم
دو چشم دیده چو بستم، به دل دو بال کشیدم
به یاد روی تو ای جان، دلم به سوی تو امد
ره خیال چو بستی، برای همیشه پریدم
من آن گیاه پر از غم که در نبودنت ای ماه
نگاه، خیره به در ماند و انتظار کشیدم
چو کاکتوس پر از خار، بریدم از همه عالم
غم خزان نخوردم، گل بهار نچیدم
به دل توبه نمودم پی تو باز نگردم
شب از هجوم خیالت به دل حصار کشیدم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما به مهر خواندید | |
|
سپاس از شما بزرگوار. به مهر خواندید | |
|
سپاس و درود بزرگوار به مهر خواندید | |
|
درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جسارتا قوافی