جمعه ۲ آذر
شهید شعری از مهتاب خاکیان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۴۹ شماره ثبت ۷۱۵۶۸
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مهتاب خاکیان
|
آتش گرفت...در غمتان بی امان گریست
خورشید بین معرکه ی زاهدان گریست
آه ای ستاره ها که به خون غلت می زدید
آمد کنار پیکرتان آسمان گریست
تنها نه آسمان همه ی کائنات بود
از داغتان خدای زمین و زمان گریست
کودک سکوت کرد غم رفتن تو را....
همسر شکسته شد کمرش، ناگهان گریست
جاده کنار یک اتوبوس پر از شهید
خون گریه کرد؛ با همه ی مادران گریست
مادر برای دلخوشیش روضه خوان شده
بر روی نیزه قاری لب تشنگان گریست
این امتداد خون شهیدان کربلاست
با عطر سیب مهدی صاحب زمان گریست!
#مهتاب_خاکیان
#تسلیت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با عطر سیب مهدی صاحب زمان گریست!
#مهتاب_خاکیان
درود بر شهیدان راه حق
هان! شهیدانِ رهِ پاکِ خدا!
آفرین بر اوجتان، تا کبریا!
آفرین بر اسوههای دینتان!
آفرین بر سورتان نزدِ خدا!
نزدِ حق، روزیستان گردیدهاید،
نوشتان بادا چنین، وعده، غذا!
تشنه بود احساستان حق را مدام؛
رفتهاید از تشنگی، تا عرشیا...
با دو بالی، از تپشهای عطش،
پرکشید احساستان، تا ناکجا!
هرکسی دارد چنین، عزمی بلند؟
هرکسی دارد لیاقت چون شما؟
آفرین بر همّتِ والایتان!
آفرین بر قدرتی، بیانتها!
#زهرا_حکیمی_بافقی (الههی احساس)