پنجشنبه ۸ آذر
تابوت برگ شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴ شماره ثبت ۷۱۵۲۵
بازدید : ۳۷۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
یک روز نامت از غزلم پاک می شود
روزی که شاعر و قلمش خاک می شود
بر قلب سنگ حک شده آن روز اسم من
تاریخ مرگ و زندگی م پاک می شود ؟
اصلا بگو که فاتحه ات می رسد به من؟
وقتی سرود قلب تو پژواک می شود
بذری که عشق در دل تابوت برگ کاشت
با ژاله های چشم تو نمناک می شود
سرمستی خزان من از نوبهار توست
با رویشت نهال تنم تاک می شود
من آشنای سبزه و گل هستم ای دریغ
آخر نصیب بادیه خاشاک می شود
زاری نکن مزار من آغوش اشک نیست
در فصل نور ،پیله ی شب چاک می شود
پروانگی امید قدم های مرده است
جان در هوای باغ تو بی باک می شود
عادل دانشی 19 بهمن 97
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا بود