شنبه ۳ آذر
صحبت دیوانه شیرین است شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۷:۲۷ شماره ثبت ۷۱۴۶۱
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
شهر بی دیوانه غمگین است با دیوانه باش
صحبتِ دیوانه شیرین است با دیوانه باش
عا قلان دارای صد دین و هزاران فرقه اند
بیخبر دیوانه از دین است با دیوانه باش
از تعلق خالی و از بار بردن بی نیاز
بارعقل است آن که سنگین است با دیوانه باش
هم رها از قید قانو ن هم رها از حکم شرع
معنی آزادگی این است با دیوانه باش
بشکند یا بشکنندش کار او خندیدن است
فحش هایش طنز نوشین است با دیوانه باش
اشک را با خنده قاطی می کند معلوم شد
ناله اش بی آه و نفرین است با دیوانه باش
نیست از دیوانه اینجا هیچ کس مشهور تر
شهرت عاقل نمادین است با دیوانه باش
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بی پایان بانوی بزرگوار سربلند باشی | |
|
سلام و درود بر شما سپاسگزارم | |
|
درود و هزاران درود عزیز و سربلند باشی | |
|
سپاسگزارم زنده باشی و زیبنده | |
|
درود و سپاس بی کران بانو یوسفی گرامی تا همیشه بر قرار باشی | |
|
سپاسگزارم زنده باشی | |
|
زند ه باشی به عزت سر بلند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود