سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مهر بانوی کرامت

      شعری از

      اله یار خادمیان(صادق)

      از دفتر یاس نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۷۱۲۸۴
        بازدید : ۴۵۰   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)

         سال روز ارتحال بی بی فاطمه زهرا  (س) بر شما  تسلیت باد
      گلاب و عطرِ نرگس زار، زهراست
          شمیم صبح   را  اَزهار،  زهراست
          به  شبنم ها و بر اشک  مقدس 
          گل معصوم  بی  آزار  زهراست
          محمد آینه ،  قرآ ن  قرینه
          امام  عارفان را یار  زهراست
          به عصمت ، صدر  زنهای بهشتی
          به عشق و مادری معیار زهراست
          به آن زیبا  که در پشت حجاب است
          جمیل  ذات ِ  بی زنگار زهراست
          به  داغ  آتش  و  زخم  خیانت
          گل افسرده  و بیمار  زهراست
          درآن فصلی که تنها  ما نده مولا
          به یاری در خط  پیکار زهراست
          گلستان  نجابت باغ  عفت
         اگر گل می کند،  گلکار زهراست
          مهین و مهربانوی  کرامت
          نماد دلبر و دلدار  زهراست
          گواهی می دهد هر پاک بازی
          گواهی نامه ی ایثار زهراست
          ضمیر عاطفه  معنای  اخلاص
          زهرچه ناکسی  بیزار زهراست
          تخیل نیست  می بینم که تنها
          خدا را  نقش بی تکرار زهراست
          علی گر کشته ی تیغ نفاق است
          شهید دست  استکبار  زهراست
       
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۱۸
      درود استاد عزیز
      شهادت حضرت زهرای مرضیه تسلیت خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۳۳
      درودتان
      زیباااااااااا
      خندانک خندانک خندانک
      محمدرضا کوزه گر کالجی
      يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۲۰
      سلام استاد
      بسیار زیبا سرودید.
      کبری یوسفی
      يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۳۲
      سلام بزرگوار
      عالی بود وزیبا
      اجرت با امام حسین ( ع)
      درپناه حق
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0