ایران من ایران من(سرود)
ای بهترین عنوان من ایران من ایران من
ای دین و هم ایمان من ایران من ایران من
ایران من ایران من
مدیون ایثارت منم مجنون گفتارت منم
میثاق رفتارت منم مشتاق افکارت منم
ایران من ایران من
از خاک تو خیزدطلاآرامش وصلح و صفا
دوری ز هرقیدوجفابس خانه امنی به ما
ایران من ایران من
در صحنه باغیرت تویی اندیشه ملت تویی
باعشق هم صحبت تویی عزت تویی همت تویی
ایران من ایران من
از باستانان باستان ای داستان راستان
باراستی هم داستان با آسمان هم آستان
ایران من ایران من
ای مکتب دلداده گی در اوج خود افتاده گی
عنوان درس ساده گی ای مظهر آزاده گی
ایران من ایران من
آواز من هم راز من ای بهترین دمسازمن
هرجا کشیدی ناز من ای شوق هر آغاز من
ایران من ایران من
ای زادگاه قهرمان در سینه صدها پهلوان
ای گوهر بحر جهان باشی به هر کو جاودان
ایران من ایران من
خورشیدی و تابنده ای در هر زمان پاینده ای
تا به قیامت زنده ای هم دانش هم سازنده ای
ایران من ایران من
ای مهد فرهنگ و هنر بر علم ومنطق غوطه ور
هستی درخت پر ثمر هر ذره از خاکت گهر
ایران من ایران من
ای سرزمین اقتدار ای چار فصل تو بهار
ای ابرپاک بی قرار اکنون به گلهایت ببار
ایران من ایران من
ای محفل شیران من زیباترین دوران من
هم عهدو هم پیمان من ایران من ایران من
ایران من ایران من
ناصرپورصالحی خاکی
سلام برایران اسلامی قهرمان
دستمریزاد مریزاد
،حب میهن از ایمان است،