ایران زنده باد(سرود)
من انقلابیم ایران سرای من
اسلام پر بها دین خدای من
آموخت مادرم غیرت برای من
بشنو ای اجنبی اکنون صدای من
عشقم ولایته شوقم شهادته
الله پرچمم اوج سعادته
ایران زنده باد ایران زنده باد
در جبهه وارد تدبیر می شوم
باذکر یا علی چون شیر می شوم
بر کفر و گردنش شمشیر می شوم
در قلب اجنبی من تیر می شوم
ققنوس آتشم روح سیاوشم
در قله بلند مانند آرشم
ایران زنده باد ایران زنده باد
در جاده های عشق بر خط حیدرم
از دشمنان دین بیهوده نگذرم
آن کافری که گفت ایرانو می خرم
باید بیارمش پابوس رهبرم
باماست حق برد نام وطن نمرد
بر انقلاب ما تاریخ غبطه خورد
ایران زنده باد ایران زنده باد
ایران بگو پر از احساس می شوم
بر نام کشورم حساس می شوم
در جبهه تیز چون الماس می شوم
با عشق رهرو عباس می شوم
خاک وطن بهشت دشمنچه زشتزشت
مهدیعزیزما باید به خوننوشت
ایران زنده باد ایران زنده باد
بشنو شعار ما ایران زنده باد
هرجا و هر کجا ایران زنده باد
از قید ها رها ایران زنده باد
گوییم یک صدا ایران زنده باد
می گوید هر نهاد ایران زندهباد
این است یک جهاد ایرانزندهباد
ایران زنده باد ایران زنده باد
ناصرپورصالحی خاکی
حماسي و زيبا بود
دستمريزاد