دوشنبه ۲۸ آبان
عشق محال شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۷۰۹۶۵
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
درد دارد که کسی دزد خیالت باشد!
تهِ فالِ تو ولی عشق محالت باشد!
بوی او را به مشامَت برساند هر دم
گُل خُشکی که بیادش لبِ شالت باشد!
بِکِشی پنجه به دیوار جدایی امّا
سهمِ تو عاقبتِ رو به زوالت باشد!
باید از ذهن خودت دور کنی یادش را
یا که هر لحظه همین فکر ، سوالت باشد!
عشق یعنی که بسوزی و بِسازی با دل
هر چه معشوق پسندید وبالت باشد!
اگر از دور ببینی به زبان می گویی:
برو بی عاطفه ، این عشق حلالت باشد!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی سپاسگزارم🌹🌹🌸🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم مهربانم🌹🌹💕💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود استاد گرامی،سپاس بیکران🌹🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودسپاس فراوان گرامی🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود غزلبانوی من سپاس مهربانم🌹🌹🌹💕💕💕💕💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود مهربانم،سپاس از توجه شما گرامی🌹🌹🌹💕💕💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم از توجهتان استادگرامی🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود