من به پای تو عمرمو دادم
اما توهیچوقت به پای من نموندی
آخه چرا با من این کارو کردی
منو توی تنهایی هام تنها کردی
دلمو شکستی باشه قبوله
من درد رفتنو فهمیدم ، که دلتو پیش کسی دیگه خوشه ، که تا این حد با من بد شده
رفتی که بد بشم با همه
تا این حد شده دلم شکسته
حس تو رو داشتن برام حس خوبی بوده
اما هیچوقت نفهمیدی دلم بی تو نابوده
من به پای تو عمرمو دادم
اما توهیچوقت به پای من نموندی
آخه چرا با من این کارو کردی
منو توی تنهایی هام تنها کردی
دلمو شکستی باشه قبوله
من درد رفتنو فهمیدم ، که دلتو پیش کسی دیگه خوشه ، که تا این حد با من بد شده
رفتی که بد بشم با همه
تا این حد شده دلم شکسته
حس تو رو داشتن برام حس خوبی بوده
اما هیچوقت نفهمیدی دلم بی تو نابوده
رفتی که بد بشم با همه
تا این حد شده دلم شکسته
حس تو رو داشتن برام حس خوبی بوده
اما هیچوقت نفهمیدی دلم بی تو نابوده
شعر ( به پای تو بودم ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.