جمعه ۲ آذر
یک شوخیِ جدی با خدا شعری از اسماعیل علیخانی
از دفتر نکته ها نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۰۸ شماره ثبت ۷۰۶۵۰
بازدید : ۳۳۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر اسماعیل علیخانی
آخرین اشعار ناب اسماعیل علیخانی
|
گفته باشم ای خدای مهربان
نیستم یوسف میان امتحان
پس اگر پیش آوری آن ماجرا
در مسیر بندگی ام یک زمان
می شوم شرمنده از تو شک نکن
می زنم گندی به اصل داستان
چون خودت آگاهی از حال دلم
پس بیا و رحم کن ای مهربان
راه ما و راه زیبایان جدا
کن خدایا تا نیفتد تشتمان
وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِي إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّي إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَحِيمٌ
من هرگز نفس خويش را تبرئه نميكنم كه نفس (سركش)، بسيار به بديها امر ميكند مگر آنچه را پروردگارم رحم كند، پروردگارم غفور و رحيم است.
(سوره ی یوسف علیه السلام آیه ی ۵۳)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام فراوان بر شما ممنونم از لطفتان | |
|
سلام ممنونم | |
|
سلام و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتي زيبا و رندانه بود