شنبه ۳ آذر
آغوش تو امن است . ولی در دل من آشوب است شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۷۰۵۹
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
آغوش تو امن است . ولی در دل من آشوب است
آشفته شده موی تو... آشفتگیش هم خوب است
سرگشته ی یک بوسه ی تر... گشته لبم در رویت
هر چند که روی تو به صد بوسه ی تر مرطوب است
پیغمبر عشقم ... و تو الهام خدایی در من
در چشم من آیات خدادادیِ تو مکتوب است
زیبا تر از این نیست که در بند رهایی باشم
عیسای مسیح است که امشب به تنت مصلوب است
اینجا که منم صحبت از حور و پری بی معناست
جایی که ملک بر تنت از فرط حسد مجذوب است
من در ملکوت تنت از حد گذرانم خود را
این مستیم از چیست... مگر در لب تو مشروب است ؟
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.