جمعه ۲۵ آبان
دلتنگ دلدار شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۲۹ شماره ثبت ۷۰۴۹۸
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
چند روزی قلب من دلتنگ دلدارش شده
دیدن عکس نگارش نیمه شب کارش شده
با که میگردد کنون در کوچه های شهر او ؟
نیمه شب ها فکر این دلشوره ها دارش شده
خواب را از چشم های او گرفته این سؤال
بهتر از من هست اویی که کنون یارش شده ؟
بخت او تاریک هست و چند روزی میشود
نور بخت تیره اش گرمای سیگارش شده
بارها از دلبرش او خون دل ها خورده است
باز اما یاد او ماه شب تارش شده
در قنوتش میکند تنها دعای وصل او
آرزو ، رؤیا و خوابش جمله دیدارش شده
-
میکشد آخر مرا یک نیمه شب ای غصه اش
آه مردم قلب من دلتنگ دلدارش شده...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه زیباتون | |
|
باعثه افتخار در جمع شما بودن | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.