جمعه ۲ آذر
گلایه شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل 2 نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۷۰۳۳۰
بازدید : ۸۹۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
تا حالا شده بگیره
دلت از نم نم بارون
چونکه چترت خونه مونده
یا که موندی تو خیابون؟
یا که از بازی برنجی
وقتی همبازی نداری
چونکه همبازیت با عشقش
رفته بود ماشین سواری؟
شده که خونه نمونی
چونکه خونه سوت و کوره؟
شده نزدیکت بشینه
حس کنی که خیلی دوره؟
شده از غروب بترسی
چونکه فردایی نداری؟
یا که از سفر بیزار شی
چونکه جایی رو نداری؟
تا حالا شده که یکبار
خواب ببینی که عقابی
پر و بالت ولی بستست
توی آسمون آبی؟
شده گاهی وقتا حرفات
تو دلت بمونه چونکه
واژه ها حرفی ندارن
واسۂ گفتن دردات؟
دلت از خدا گرفته گاهی
که بشینی و با هق هق
بگی که آخه خدا جون
چرا موندم تو سیاهی؟
من دلم بارون نمیخواد
چونکه چترم خونه مونده
من دلم بازی نمیخواد
چونکه همبازیم نمونده
من دلم خونه نمیخواد
چونکه خونه سوت و کوره
من دلم سفر نمیخواد
چونکه راهش خیلی دوره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است