سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      سادگی

      شعری از

      رضا عزیزی (رهگذر)

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیبی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۷۰۳۲۸
        بازدید : ۷۴۲   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)

      شاعری از تو ، میسراید ،آه
      گفته بودم که جا نزن اینجا
      گفته بودم ، شبیه باتلاقم...
      بیخودی دست و پا نزن اینجا
      گفته بودی که تا پایان ...
      که به پایم تو می سوزی
      سوء قصدت چه کاری بود
      گفته بودم که مرموزی...!
      گفته بودی:" سزای من مرگست"
      مست بودی ، زمان این فرمان!!!
      تا به خود آمدی غزل پوسید...
      زخم ما کهنه ست و  بی درمان
      بغض این قصه هم ،که شد تکرار...
      بغض این قصه هم، که شد دلگیر
      حمله کردی،  دلت خنک گردد
      من به خود آمدم، ولیکن دیر
      پنبه ات هی آرام ،سر من می برید اما
      تا! رسید چاقویت، به جگر نفهمیدم
      چشم هایت...آه!، حربه ی دل فریبی بود
      هرچه کردی با من، مَنِ خر نفهمیدم!
      #ر_ع
      #رهگذر
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲
      درود بزرگوار
      غمگین و زیبا بود خندانک
      وحید کاظمی
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۰۶:۵۱
      خندانک خندانک
      مرضیه پروانه ( بیتا )
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷
      عالی بود خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹
      درودتان
      خندانک خندانک :2
      مجید شیاسی  مجید
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹
      سلام درود برشما
      کبری یوسفی
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۲۳
      سلام بزرگوار
      بسیار زیبا سروده اید
      درپناه حق خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0