مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
آهنگ جدید \هوامو داری\ شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۷۰۰۹۰
بازدید : ۲۰۳۰ | نظرات : ۱۲
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی و مهربانم الهی که همیشه حال دلتون خوب باشه موزیک جدید و شاد بنام"هوامو داری" تقدیم شما سروران عزیزم
ترانه سرا :سرکار خانم الهام هندی
آهنگساز :مسعود مالمیر
تنظیم و مسترینگ :بنیامین ولی نژاد
نوازنده ساکسیفون :صادق خدا بخشی
امید وارم از شنیدنش لذت ببرید
هوامو داری می دونم
نمیزاری که تنها شم
نمیزاری توو تنهایی
اسیر موج دریا شم
تو آغازی برای من
سرانجام یه رویایی
مث صبح دل انگیزی
مث پائیز تماشایی
یه حسی از تو می گیرم
پر از آرامش محضه
من این آرامش محضو
به تو مدیونم هر لحظه
حریف موج و طوفانم
تو که دستامو می گیری
ببین دریا چه آرومه
توی ساحل که راه میری
نمی دونی کنار تو
چه حالی دارم این روزا
یه عکس از تو تووچشمامه
از امروز تا ته دنیا
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر و ترانه زیبا بود خواندنی و شنیدنی