شنبه ۳ آذر
خدایش گل است شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۶۹۹۸۵
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تقدیم به ساحت مقدس ولی الله اعظم مولانا امام زمان (ع)
خدایش گل است و امامش گل است
به قربانِ چشمی که نامش گل است
به دستم رسیده عجب نامه ای
که پیک اش شهید و پیامش گل است
به میخانه ای دعوتم کرده اند
که سا قی بهاراست وجامش گل است
نگاهم به تصویری افتاده است
که پا تا سرِ پشت بامش گل است
شدم صید صیاد صاحب دلی
که هردانه ی زیر دام اش گل است
دلم شد گرفتار نقش کسی
که حسنش تمام و مرامش گل است
به میقاتِ خالِ لبی رفته ام
که سعی و صفا و مقامش گل است
ازاین دام بیرون شدن خود کشی ست
به قرآن که کُل کلامش گل است
چه زیبا مرا می بَرد با خودش
سرودی که حسن الختامش گل است
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از حسن نگاه شما بانوی بزرگوار | |
|
سپاسگزام عزیز | |
|
بینهایت متشکرم از نگاه دوست نواز شما | |
|
سپاس بی پایان سربلند باشی | |
|
سپاس بی پایان زنده باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اللهم عجل لولیک الفرج
درودبرشمااستادگرامی
زیبابود