سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        سودای سر

        شعری از

        نیما آسمند

        از دفتر فریاد سکوت نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۰ شماره ثبت ۶۹۸۳۳
          بازدید : ۴۵۹   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نیما آسمند

        مویی که جلوی دیدگان را بگیرد ؛محکوم به نبودن است
        سری خواهم که در سویش مرا صد ترفه ای باشد
        نه آن زلف پریشان را که صد زندان سر باشد
        اگر سر را به بار سِر کنم من شهره شهران
        ببالم من بر ان سِرّی که هر سَر را گران باشد
        بیا جامی بده،سر را سراسر مست رویت کن
        از ان ترسم که بی رویت، سری بی ساروان باشد
        اگر نیما به یک مویی بیفتد دم به دم در چاه
        برایم زلف پیچانم،همان بند گران باشد
         
        #نیماآسمند
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۴۷
        درود خندانک


        زیبا سرودید خندانک

        آوای دلتون شاد خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۳
        درود گرامی خندانک خندانک خندانک
        کبری یوسفی
        پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۰۴:۰۷
        سلام بزرگوار
        زیبا وجالب سروده اید
        در پناه حق خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        مجید شیاسی  مجید
        جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲
        سلام بسیارزیبا درود برشما
        سعید فلاحی
        جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰
        سلام و احترام

        سروده ای زیبا از شما خواندم
        با آرزوی موفقیت

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک
        عظیم شفاعت
        جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۸
        سلام زیبا سروده اید خندانک
        دست مریزا لذت بردم خندانک مانا باشید خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0