جمعه ۲ آذر
گلبرگ معطر شعری از داود باقرزاده(غمین)
از دفتر غمین عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۳۱ شماره ثبت ۶۹۸۳
بازدید : ۹۵۰ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر داود باقرزاده(غمین)
آخرین اشعار ناب داود باقرزاده(غمین)
|
زن موهبت و لطف خداوند ثواب است
زن گوهر دردانه بي چون و جواب است
همچون صدفي در دل خود رويش جان است
زن چشمه زيبايي بي حدو حساب است
او مادر و سلطان غم و عشق و محبت
زن فاطمه و مريم و يك چشمه گلاب است
از جنس لطيف است و چو گلبرگ معطر
زن مادر شش ماهه گلي همچو رباب است
سرمنشأآرامش و ايجاد مودت
زن در قلم صاحب قرآن و كتاب است
ما مرد رهيم و عمل و قدرت بازو
زن جوشش احساس و دلي پشت حجاب است
گر آمده اينك به جهان آدم و حوا
زن را چه گنه ، برسرحوا چه عتاب است؟
غمين
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.