چهارشنبه ۱۶ آبان
در مجلس واویلاست شعری از رامین جهانگیرزاده
از دفتر معجون کلاغ نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۶۹۸۰۲
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر رامین جهانگیرزاده
آخرین اشعار ناب رامین جهانگیرزاده
|
#در_مجلس_واویلاست
در مجلس واویلاست
مصوبه های من با صلابت است
نمایندگان اشعاری مشاجره آمیز هستند
شعر من گریزپای رام نشدنی بود
که زیر سم گرازهای وحشی
فریادش را له کردند
صندلی سبز تشک خوبی ست
برای خوابیدن فریادها
لالا لالا صدای من
لا لا لا صدای تو
لا لا لا صدای ما
صدای ما
رفته کما
آقای وزیر در زیر میز
با کلید ماشینش بازی می کند
کلید من گم شده
کلید تو گم شده
کلید ما گم شده
در مجلس واویلاست
یکی از خسبیدگان از خواب بر می خیزد
و چنان فریاد می زند
که صندلی ها یکه می خورند
از تعجب به دیوار نگاه می کنند
ذلیل شده زنبور بود
نیش داشت
زهر فریاد را بر نشیمنگاه
او گذاشت
او که بود؟
او من بودم
او تو بودی
او ما بودیم
ضمایر بدبخت ضمیر خسبیده در صندلی سبز
ما که بودیم؟
ما او شدیم
تا فریادمان یکصدا شود
که نشد
#رامین_ج
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود