چهارشنبه ۱۶ آبان
میخندم شعری از شعله(مریم.هزارجریبی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۲۲ شماره ثبت ۶۹۵۸۱
بازدید : ۷۸۵ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر شعله(مریم.هزارجریبی)
آخرین اشعار ناب شعله(مریم.هزارجریبی)
|
بعد از تو به مهر مهربان میخندم
بعد از تو به قاب آسمان میخندم
بعد از تو به بازی شقایق با عشق
بعد از تو به کل کهکشان میخندم
بعد از گذرت از بر من میگذرم
با سوز به عشق بی کران میخندم
بعد از شرفی که پای قولت دادی
من به شرف مردممان میخندم
بعد از تو که سردی ات مرا کوبیده
بر سرد ترین قطب جهان میخندم
هر چند ندارم گله ای میدانی
رفتی صنما من به خزان میخندم
M.H.J
شعله
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنون از لطفتون استاد. | |
|
درود سپاس از توجهتون. ممنون بزرگوار | |
|
ممنون استاد منو شرمنده لطف و میکنید | |
|
درود سپاس از توجه و حضورتان | |
|
درود شما زیبا میبینید.ممنون از محبتتون | |
|
ممنون مهربانوی عزیز سپاس از توجهتون | |
|
درود سپاس از توجه و لطفتون | |
|
سپاس از حضورتون استاد عزیز | |
|
سپاس بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.