پنجشنبه ۱ آذر
نصیحت شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل 2 نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۱:۱۲ شماره ثبت ۶۹۵۴۳
بازدید : ۷۹۶ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
عشق ایَر مِن سینمون جا خَش کنه
ای دل صاب مردنَه مث لَش کنه
ایکنیم داد و هوار کای آسمون
چیکنه ای عشق بِی اعصابمون
ار کنه ولمون بره پی کار خُش
ویبوییم مث مردم بد کار و لُش
ای خدا چه کنیم نه سیخ بسوزه نه کبو
ای دل صاب مُردمونه نکُو او
ایکنیم و ای در و ای پنجره
سیل صحرا سیل اُو سیل منظره
شاید ای دل بروه و یادمون
تا نیاره مِن هوا ای داد و ای فریادمون
سر سر دنیانه گشتم کلهم
نیدمه هیجا کلویی مثل خُم
نونم ار دوسش ندارم سیچه من دلم
نیروه عشقش و یادم نیکنه وته ولم
راسیتش نیخواسم عاشق وابووم
در و در کوچه و خیابون وابووم
القصه ای جوون بالاخره
نَل که ای دلت و من دست بره
با تموم خوبی و با هر بدیش
نیتَری وقتی که رفت واگردنیش
با عرض پوزش از تمامی لر زبانان عزیز، از آنجایی که با زبان لری آشنایی بسیار اندکی دارم، قصورم را به بزرگواری خود ببخشید
و برای تصحیح شعر، راهنمایی ام کنید.سپاس🌹
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد عزیز و بزرگوار سپاس که همراهید در جواب پرسشتان، بنده نه لر هستم و نه لرزبان ،اما در برخورد با دوستان لرزبان اندکی آموخته ام . اما همانطور که فرمودید بختیاری مد نظر است. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و جالب بود
تصورم آن استكه لري بحتياري مد نظر شما بوده
نه لري خرم آبادي
آيا شما بختياري زبان هستيد؟