شنبه ۳ آذر
محمد نشین است چشمان تو شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۰۱ شماره ثبت ۶۹۴۳۸
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
عجب، آفرین است چشمانِ تو
تب آتشین است چشمان تو
نگاهم نگاهِ شک وشبهه نیست
خداوندِ دین است چشمان تو
به عصرِسرانجام وصبح ظهور
رسول امین است چشمان تو
حساب و کتاب مرا خط نزن
کتاب مبین است چشمان تو
به قربان اعجاز سحر افکن اش
شب ساحرین است چشمان تو
به اشک عزیز و مقدس قسم
به عصمت عجین است چشمان تو
به طاها، به یاسین، به آیاتِ نور
خم قاف و سین است چشمان تو
به نرگس به عطر گل احمدی
محمد نشین است چشمان تو
گریزانم از مذهب دعوتی
که عین الیقین است چشمان تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود