يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
شانه های یک مردو
زخم های پر دردو
دست خالیِ سردو
سفره ای که بی نانست!
دختری رکب خورده ست
گوشه گیرو افسرده ست
آرزوی او مرده ست
حسرتی که در جانست!
مرد عاشقی بیتاب
در سکوت شب بی خواب
با جنون شده همخواب
سال ها پریشانست!
دوستی حماقت شد
دشمنی که عادت شد
خنده ها، قضاوت شد
آدمی چه حیرانست!
روز و شب در انکاریم
حرف ها به دل داریم
بی گمان که بیماریم
این بنا که ویرانست!
سینه ی پر از آهیم
حسرتیم و اکراهیم
یک صدا،ته چاهیم
این عذاب،انسانست؟!
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود برشمااستاد گرامی،سپاس از توجهتان🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم بزرگوارید،برقرار باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودها بانوی من،سپاس از نگاه زیباتون🌹🌹🌸🌸🌷🌷💕💕🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم بزرگوارید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود استاد ارجمند،سپاسگزارم🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگيز و زيباست
مبين مشكلات جامعه
دستمريزاد