چهارشنبه ۱۶ آبان
دل دیوانه شعری از رسول گریزان
از دفتر بغض نامه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۲۲ شماره ثبت ۶۹۲۰۷
بازدید : ۴۴۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب رسول گریزان
|
زار میزند هر شب مرا،این دل
سوی چه میگردی ای دل؟
این همه زیبا روی در کنارت
پریشان که هستی ای دل؟
تو را بس نبود هر شب بغض
چرا قافله نمیپیوندی ای دل؟
ز دیار زیبارویان نظر کردی هر بار
چرا مسکون نگشتند تو را ای دل؟
تا کی می کشی مرا هر دم
به کان صیفی و شاه جهان ای دل
این جسم نحیف نتواند هر بار
با به پای تو دَوَد ای دل؟
تو را به بغض هر دم چشمانم
بی هوا شو برای او،ای دل
میبری و میکشانی هر شب
دگر راضی شده ام به مُردنت، ای دل
+ کان صیفی بلندترین نقطه کبیرکوه در غرب و شاه جهان بزرگریت قله خراسان در شرق:)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد جان عید شما هم مبارک | |
|
سلام بر سرکار یوسفی تشکر از شما،خواننده زیبا خواندند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عيدتان مبارك