جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فتانه خزاعی ( دلدیدار )
آخرین اشعار ناب فتانه خزاعی ( دلدیدار )
|
من و تو
هر دو با هم
خفتیم و باز
من به بیداری و تو
به خواب ناز
من پر از دغدغه و
قصه و راز
تو پر از خیال و
رؤیای دراز
ابتدای خواب
هنوز
بیداربودم
من کنار تو
نه با چشمای باز
پرسیدم من از خودم یواشکی
زیر لب
پاسخ یک سوال و راز
شنیدم
به ناگهان
توی گوشم
پیچیده
نغمه ی صوتی دلنواز
یک صدای محکم و
آروم و باز
موج پر طنین ذکر حق
شمرده با ایجاز
لا
اله
الا
الله
لا
اله
الا
الله
در حیرت این بهت
خاموش
بردهان مُهر
فریاد
این نوای دمساز
ناگهان دیدم که پاها
سوی بالا میکشد
می رود جانم دوباره
با ولع
سویش چو باز
نالههای در گلویِ لب فرو بستهی من
باز کرد چشمان زیبای تو را
از خواب ناز
جانِ تسلیم حقایق
پر ز اقرار و نیاز
می شنید تکرار نامم بر لبت
می زدی جسمم
که بازآری دوباره
خسته جانم
به جهانی پر ز آز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.