مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
حس خوب (موزیک جدیدم) شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۸:۵۹ شماره ثبت ۶۹۱۰۰
بازدید : ۱۸۳۱۵ | نظرات : ۴۶
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی و مهربانم الهی که همیشه حال دلتون خوب باشه موزیک جدیدم تقدیم شما سروران عزیزم
ترانه سرا :همکار عزیزم سرکارخانم مریم زاهدی
آهنگساز :مسعود مالمیر
تنظیم و مسترینگ :بنیامین ولی نژاد
نوازنده گیتار :امید آرتین
وقتيكه توو روياى تو حبسم
از فكر ازادى گريزونم
من راز اين احساس زيبا رو
از بركت عشق تو ميدونم
انقدر هوام بنده نفسهاتِ
حس ميكنم لبهاتو رو گونم
من سهمم و ميگيرم از دنيا
موهاتو ميريزى روى شونم
ابرى نميشه حال من باتو
عشقت غم و از ياد من برده
دارى تصاحب ميكنى راحت
قلبى رو كه صدبار شكست خورده
وقتى نباشى ميرم از دنيا
ديوونه وار چشماتو دوست دارم
پشتت به يك كوهِ عزيز من
هرگز تورو تنهات نميذارم
نقدها و نظرات
درود ها جناب استکی گرامی و بزرگوار
بسیار متشکرم از لطف و محبت شما
عرض ادب و احترام
سپاس فراوان از لطف و حضورتان گرامی
سلام و عرض ادب و احترام خدمت بانوی مهربان و بزرگوارم
کمال تشکر و قدردانی دارم از حضور ارزشمند شما ممنون از لطف و محبت تون گرامی
حق نگهدارتان
سلام و عرض ادب جناب اسفندیاری بزرگوار
سپاسگزارم از لطف و عنایت شما
سلام و عرض ادب جناب پارکی بزرگوار
بی نهایت سپاسگزارم
زیبا شنیدید گرامی ممنون از لطفی که بمن دارید
سلامت باشید و برقرار
درود بر شما بانو گودرزی مهربان و بزرگوار
ممنون و مچکرم از لطف و محبت شما
درود بر شما بزرگوار کمال تشکرو دارم از حضور گرمتان
پاینده باشید
سپاس و درود فراوان
ممنونم جناب آذرانی از محبت تون
گرامی
ارادت وار
درود بر شما جناب شفیعی گرامی و مهربان
بی نهایت سپاسگزارم از محبت و حضورِ گرمتان شما لطف دارید بزرگوار متشکرم
درود بر شما جناب فلاحی عزیز
سپاسگزارم از حضور و محبت تون بزرگوار
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار ارزشمند
برای شما و همکارانتان بهترین هارا از یگانه خدا خواهانم