جمعه ۲ آذر
سمن بی ثمن شعری از پردیس محرمی
از دفتر بانوی مردادی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۶۸۹۰۱
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب پردیس محرمی
|
گرچه رفته اے وهمچوستاره ے سهیل ڪمیاب شدے
گرچه گمان مے ڪنم درزمین فرورفته ای،آب شدے
اما در این شهر ڪوچڪ ، ڪلاغ بسیار است
خبرآوردند در دل دیگرے همچو مهتاب شدے
آه ... دیگر حنایت رنگے ندارد اے دل !
بس است دیگر!چرامے لرزی؟چرابے تاب شدی؟
مگرنمے دانے معادله ے مجهول حل شدنے نیست؟
چرا باور نمے ڪنی؟چراانڪارمے ڪنے بے جواب شدی؟
دیگر ابرے را فرانخوان به آسمان چشمانت
به یادبیاورچه فولادے بودے وحالا چقدرمذاب شدے
آرے مرابه خاڪ سیاه نشاندے اے صنم سردوبے احساس!
لعنت به تواے دل!چرابراے آن سمن بے ثمن،خراب شدی؟
28مهرماه97
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
متشکرم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.