جمعه ۲ آذر
نقش خدا شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۱۸ شماره ثبت ۶۸۸۷۲
بازدید : ۴۰۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
کودکم دوان دوان آمد
دفتر نقاشی اش در دست
چشمها خیس و چهرش غمگین
چه شده کودکم تورا
از چه رو چنین پریشانی؟
گفت این را ببین بابا جان
نقش خوبی به دفترم زده ام
ولی چه کنم باز معلمم
ضربدر به روی نقشم زد
دفترش را گرفتم از دستش
نقش گنگی کشیده در دفتر
یک دایره بود و صدها چشم
کودکم چه کرده ای در نقش
فهم آن برای من سخت است
گفت این خداست بابا جان
چشمهای زیادی برایش کشیده ام
تا حواسش به ما بیشتر باشد
بغضم گرفت از این فکرش
بازوانش فشردم و گفتم
نمرۂ تو بیست فرزندم
نقش تو بزرگ و پر معناست
آن خدایی که نقش کردی
در پس دعای آدمهاست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.