يکشنبه ۲۷ آبان
ققنوس باشیم شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰ شماره ثبت ۶۸۷۸۱
بازدید : ۳۷۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
تا کِی میانِ پیله ای محبوس باشیم؟!
در خواب با پروانگی مٲنوس باشیم؟!
در کوره راه آرزو یک عمر ماندیم!
تا کِی اسیرِ حسرت و افسوس باشیم؟!
ما ماهیانِ کوچکِ یک رود هستیم
باید به فکر کشف اقیانوس باشیم
حوّا برای بوسه بر سیبِ هوس ها
تاوان نداده که همه مٲیوس باشیم
ما چلچراغِ هستی و تاجِ زمینیم
حتّی نباید در پِیِ فانوس باشیم
چنگال مشکلها اگر هم باز باشد
باید به پیش چشم آن ققنوس باشیم
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد گرامی،سپاس از توجهتان🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
سلام قشنگم،ای جانم،قربون محبتت عزیز دلم،لطف داری مهربونم،زنده باشی نازنینم😘😘😘 | |
|
درودها استاد بزرگوار،سپاس از همراهی گرمتان،برقرار باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودها بانوی مهر،سپاس از نگاه زبیباتون🌹🌹🌸🌸🌷🌷💕💕🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود