جمعه ۲۵ آبان
رها شعری از سعید فلاحی
از دفتر لیلایی... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۰۵ شماره ثبت ۶۸۳۸۹
بازدید : ۸۴۶ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
دخترم...
خدایا شکر که دختر به من دادی
گلی بهتر از صد پسر به من دادی
چشمه ها از خنده اش جاری است
نگاهش بارون فصل بهاری است
نگو دختر؛ بگو مرهم؛ بگو مادر
تعارف نیست این را گفته پیمبر
دلش نازک شبیه برگ نیلوفر
چشاش از چشمه ها پاک تر
الهی من بنازم طرّه ی مویش
زنم یک بوسه بر گلبوته ی رویش
بنوشم شراب بابایی بابایش
بگیرم در بغل آن قد رعنایش
رها باشه و جانش پر از شادی
بگیرد در بغل عشق و آزادی.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدوند نگهدار همه دختران سرزمینمان باشد... انشاالله | |
|
سلام و عرض ادب سپاس از نگاه و طبع زیبایتون | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااااا
خدا دخترتان را با عزت و افتخارنگه دارد