جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
مرگ زندگانی 🥀🥀
غرق اشکم غرق خونم غرق اینک انزوا
بشکند او قلب ما را با دلی شاد از جفا
🥀
خسته از جورش نباشد چون بیازارد دلم
شرحه سازد سینه ام را خوبی از قلبش جدا
🥀
همچو سنگی بی محبت او به دور از مهر و دل
من که همچون او نباشم پس بر او گویم دعا
🥀
گر چه با این دل شکستن اشک ما جاری کند
بر خدا گویم هدایت کن دلش را بی صدا
🥀
گر رفیقی طعنه ای زد بی توجه کن گذر
ارزشی را او ندارد پس همان را کن رها
🥀
گوشه ای تنهای تنها بر غمان کز کرده ام
وقت غمگینی بگو من کی کجا دارم صفا
🥀
آسمان را جای باران خون ببارد طول شب
از دلی خونین شنو فریاد دل را در هوا
🥀
چونکه غم طغیان کند در جسم و روحم وای من
مرده باشم در غمانم بی فغان اندر خفا
🥀
چاره ای اینک ندارم غصه ها حملش کنم
هی بگریم هی بسوزم تا ابد من در شتا
🥀
ترسم اینست آخرت روح الغزل جان را دهد
عاقبت می میرد او از دست حرفت در کما
🥀
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها استاد استکی عزیز سپاسگزارم از لطف و مهرتان زیبا خواندید گوارا باشد ایام به کام | |
|
درود ها جناب طهماسبی عزیز سپاسگزارم از لطف و مهرتان زیبا خواندید گواراباشد ایام به کام | |
|
زیبا خواندید تشکر از مهر و لطف شما ایام به کام | |
|
سپاسگزارم از لطف و محبت شما شاعر گرامی گوارایتان ایامتان به کام | |
|
سلاملار اولسون سیزه جناب تنهایی شاعیر همشهریم چوخ ممنونام سیزین گوزل باخیشیز دان و وافیر لوطفوز دن شرمنده الیمین ساغ قالین سلامت یاشایین | |
|
درود شاعر گرامی سپاسمندم از حضور و نظر لطفتان زیبا خواندید و زیباتر سخنم را فهمیده اید گوارایتان ایامتان به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود